Dagen med sen uppdatering

Idag är det Torsdag och jag kommer inte kunna blogga förrens jag kommer hem från stallet ikväll eftersom jag åker på direkten efter skolan.
Idag i skolan har vi spanska, matte, svenska, no och so och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Översätta lite saker och vi kanske får tillbaka våra matteprov. Jag längtar inte tills det, det gick inte bra för mig.. På svenskan ska vi bara se på film iallafall och på so:n ska vi prata lite om en hjälte jag inte minns namnet på. Jag tror vi ska skriva en labbrapport på no:n.
Jag vet inte riktigt när det blir uppdatering ikväll. Jag kommer hem från stallet ikväll men.. Öhh.. Jag fyller år idag så vi ska väl fira mig lite.. Men jag uppdaterar någon gång iallafall, haha ^^

Jag hoppas ni (och jag) får en bra dag idag ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis!!

2010-04-15 @ 07:02:05
Postat av: Fanny

GRATTIS <3<3<3

2010-04-15 @ 10:14:24
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: Jossan

GRATTIS!! :D

2010-04-15 @ 15:47:00
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0