Djävulens märke



Den här boken har jag varit sugen på att läsa länge eftersom jag tyckte att baksidetexten verkade bra. Dock har jag alltid skjutit den ifrån mig eftersom jag inte gillar författaren. Jag har läst flera böcker som han har skrivit för att de har spännande baksidestext och spännande titlar. Varje gång har jag dock blivit lika besviken för att böckerna helt enkelt har varit tråkiga och inte spännande/rysliga som det stått att de ska vara.
Den här boken vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Jag gillar den mer än de andra av honom men trots att det var några veckor sedan jag läste den så har jag inte kommit fram till om jag gillar den eller inte. Den var långt ifrån den bästa jag läst men den var helt okej att läsa om man har bokbrist, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0