En riktigt bra dag

Jag har haft en jättebra dag idag också och jag vet inte riktigt varför ^^
Innan skolan satt jag och läste tills sanna kom då vi pratade om lite saker och lyssnade på musik, haha. På mentorsträffen gjorde vi inget utan satt mest och pratade, inte direkt om det vi skulle prata om (a).
På engelskan gjorde vi ett gammalt nationellt prov för niorna. Vi hann bara göra två delar och på dem hade jag alla rätt på ena och ett fel på andra, jag hoppas att det blir så nästa år också! På onsdag ska vi (kanske?) göra en tredje del (i läsförståelse alltså) innan vi går över till hörförståelse. Vi fick även reda på vårat resultat på matteprovet och jag hade alla rätt :o Jag blev verkligen jätteförvånad, jag tyckte inte att det hade gått så speciellt bra.

På långrasten underhåll vi oss på samma sätt som innan skolan och jag kan säga att vi har skrattat himla mycket idag, haha ^^ Det slutade inte på hemkunskapen utan ibörjan satt vi och jobabde och pratade lite still och i slutet fanns det inte så mycket att göra så jag satt och bläddrade i en ikea-katalog och sanna visade mig bilder på lite snubbar och vi diskuterade den enas haka. Vi ska inte gå in på några detaljer men jag gjorde bort mgi totalt och vi kunde knappt sluta skratta, haha ^^



Jag ska till stallet om en liten stund och bloggar mer när jag kommer hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0