En till bra Måndag

Jag har haft en riktigt bra skoldag idag ^^
Jag kom till skolan vad halv åtta och då läste jag och lyssnade på musik tills Sanna kom. Efter det blev det mera skratt och musik, haha. Det kom en spindel krypande och överraskade oss också. Det är alltid en massa krypande insekter i min skola som man upptäcker när den håller på att krypa fram till än, gissa om man flyger upp från golvet, haha.
På mentorsträffen lekte vi faktiskt lekar och på engelskan så hade vi först en del av de nationella proven i engelska, hörförståelse, och jag fick 13/14 hur nu det gick till, haha. Jag hoppas att det går lika bra nästa år när vi har de riktigt.
Vi hann bara börja skriva lite och jag som inte hade några idéer började helt enkelt skriva om Aiba Masaki från Arashi ^^



På hemkunskapen började jag klippa ut mina möbler och sedan klistra in dem på papper men våran lärare var lite seg så mest hela lektionen så hade vi rast, hehe. Kul var det iallafall ^^

Jag ska till stallet om några minuter så jag bloggar mer när jag kommer hem, straxt innan sju om jag minns rätt. Så tills dess får ni ha de bra igen, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0