En underbar dag

Jag har haft en alldeles underbar dag idag ^^ Mitt liv är helt enkelt bäst just nu!
Först hade vi bild och våran bildlärare var itne där (som vanligt). Vi hade inte direkt något att göra utan jag satt och ritade lite kuber ur fågelperspektiv. När lektionen var slut var det dags för no och våran lärare sa att vi skulle börja 20 minuter senare än vanligt så vi hade en ganska lång rast. Jag lyssnade på musik, läste låttexter och sanna skrev på en "historia" som verkligen är.. Konstig, haha ^^ Den är iallafall jättekul (om det är rätt ord) att läsa.
På no:n labbade vi och vi fick göra.. Jag minns inte vad det heter men vi fick sätta ihop lite olika saker och så skulle man få dem att låta på ett speciellt sätt när man snurrade. Ibörjan fick vi inte fram rätt ljud men i slutet gick det bra.
På långrasten gjorde vi ungefär samma saker som vi gjorde på rasten innan och den var också roligt ^^
På tekniken skulle vi fortsätta att jobba med våra uppfinningar och jag blev klar efter en liten stund. Jag lämnade in mina papper och visade upp mina prototyper till läraren och hon tyckte att jag hade en smart idé och eftersom jag hade en så himla bra dag så lovade jag att redovisa min uppfinning för klassen, vi får väl se hur det går ^^
Jag fick sluta efter våran rast eftersom jag inte hade någonting att göra så nu sitter jag här hemma och äter glass. Jag ska inte till stallet idag utan bara vara hemma och ha det skönt.


Den mest skoliga bild jag har, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0