Fannys artonårsdags-kväll med familjen

Nu är vi hemma igen ^^
Stället vi var på var som en sorts.. restaurang-teater. De som serverade en maten spelade även teater, fast i det här fallet var det mer en musikal. Till förrätt fick vi smörgåstårta med lax och man severades i pauser i showen. Först var det mer teater och sedan gick det över till sång och dans. Till huvudätt fick man oxfilé och potatisgratäng och till efterrätt någonting med vit choklad. Man bestämmde inte själv vad man skulle äta utan alla åt samma sak men det var gott ^^ Fanny, som fyllde arton, fick en ballong och en chokladbakelse, men hon gillar inte choklad så jag fick den, haha. Kvällen var lyckad och showen var bättre än vi trodde, så jag har haft en jättebra kväll tillsammans med familjen och god mat. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är himla trött.

Jag hoppas eran kväll varit lika lyckad som min ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0