Fattig men glad

Min dag idag har varit förvånandsvärt bra ^^ Jag har pluggat ganska mycket men det har ändå inte varit så jobbigt. Jag har byggt prototyper till min uppfinning och det var ganska roligt.
Igår fick jag jättestor lust att köpa en ny dvd med Arashi men dvd:erna kostar nästan 500 kronor så jag var lite tveksam på om jag verkligen skulle göra det. Både min mamma och Pooni tyckte det så nu är jag fattig, haha. Det blev en dvd, en skiva och en tidning. Om jag har tur är det någon affish i den och är det inte det får jag väl skicka upp den till Pooni, haha ^^ Nu är jag ungefär 850 kronor fattigare.. Men det får jag överleva!
Nu måste jag gå ner och duscha innan jag pluggar lite engelska, jag bloggar nog en gång till ikväll ^^


Detta beställde jag förra gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0