Hemma från skolan

Jag hade rätt om det jag sa i morse, det var inte riktigt en så bra dag som igår, haha ^^
Först hade vi So och vi började med ett nytt tema. Det handlar om hjältar och andravärldskriget så idag så såg vi först på en film och sedan minns jag inte så mycket mer vad vi gjorde. På matten började vi på ett nytt kapitel som jag inte riktigt kommer överrens med och på engelskan skrev jag rent min Silver och min Katten text.
Svenskan ska gå inom samma tema som so:n så vi började se på en film. Jag minns inte vad den heter men den ska handlar om kriget och.. kärlek tror jag. Vi ska se klart den imorgon.
Spanskan bara förflöt, vi jobbade med något häft ellet något sådant och det var helt okej ^^

Om lite mindre än en timma så ska jag till stallet. Förra veckan hade jag Dillon och vi får se vem jag får idag igen. Jag uppdaterar mer när jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0