Ingen mössa

Jag berättade förut att vi ska iväg ikväll och min mamma förbjöd mig att ha mössa på mig dit vi ska, så jag fick lust att fixa mig som jag brukade göra förut, haha. Så nu har jag letat upp mina svart-vit-rutiga jeans men någon bra kofta hade jag inte, haha. Jag hittade även lådan där jag förvarar mina.. Smycken eller vad man ska kalla dem. Efter att ha bråkat med mitt hår i några timmar är jag klar ^^ Eftersom jag inte gillar att lägga upp bilder på mig själv så blir det ingen. Jag har iallafall mina jeans, min "Come out and play"-kofta, några nitskärp med extra kedjor, lite blandade armband och mitt kära nithalsband, haha. Håret har jag försökt tuppera upp lite lagom och ja, ni som känner mig vet ju hur det brukar se ut då ^^
Nu ska jag gå och göra något nödvändigt för en gångs skull, jag bloggar mer när jag har nått att berätta ^^


Gammal bild. Min frisyr har förändras.. Mycket sen dess, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska rida Skráma på lördag i stället.Men jag åker till blåkulla dikrekt efter kommer kanse till 1 eller 2//Fanny

2010-04-08 @ 22:26:01
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0