Lördag

Om ungefär exakt en timma så ska jag åka till stallet ^^ Jag hinner inte blogga så mycket för jag måste hinna byta om och packa matlåda.
Idag verkar vädret inte vara det bästa. Det är grått ute med bara en plus grad. Jag hoppas det blir varmare under dagen iallafall för jag tycker det är vår nu och vägrar dra på mig alla tjocka vinterkkäder, haha. Dagen kommer flyta på som vanligt bortsätt från att någon gång efter klockan tolv (inte bestämmt när) så ska jag rida privatlektion på Silver. Jag ska ha Lisa som ridlärare och det var henne jag hoppades jag skulle få med när jag skrev upp privatlektion på önskelistan ^^


Jag och Silver, snart två år sen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0