Min underbara Silver dröm

Jag fick Dillon idag med bytte till Silver och.. Gud asså, hon är så jävla underbar! Visst själva övningen gick inte så bra eftersom det var Silvers två hatsaker kombinerade med varandra och hon är mycket bättre på att komma undan arbete än jag är på att få henne till det men det var så otroligt.. Roligt och underbart. Hon var en riktig liten piggis och hennes galopp var så underbar. Jag ökade med henne när vi kom ut på fyrkantsspåret och varken hon eller jag ville bryta av igen. Det gick ganska bra i mellanåt men vi red på volter hela tiden och i slutet tröttnade hon på det och började lägga sin energi på att komma undan.
Silver var totalt jävla bäst idag (som hon alltid är) och.. Usch, hon är så himla underbar. Efter lektionen var hon nästan lika svettig som jag, haha ^^
Silver är världens bästa, mest underbaraste och.. Underbaraste hästsom någonsin kommer existera för mig.


<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

du glömmde en fett sak som kommer före

2010-04-14 @ 21:10:11
Postat av: Frida

Sv: Ha-ha xD

2010-04-15 @ 06:26:36
URL: http://jhain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0