Nästa torsdag blir en sorglig dag

Idag har jag något sorgligt att berätta och det är att Wilma, Timmy och Blue ska avlivas. Jag är riktigt ledsen över det. Alla tre har funnits där sedan jag började rida. Blue som den där typiska nybörjarhästen som jag ofta red när jag var liten och Timmy och Wilma som man fick börja rida när man blev större. Usch vad jag kommer sakna dem..

 

 

 

Jag hann iallafall pyssla med Silver mycket idag och hon var helt insmord i lera. Hon blev lite otålig när jag höll på så länge men hon var go och gosig som vanligt, haha ^^ Hon fäller inte alls speciellt mycket längre och det är skönt men ryktstenen får ändå jobba, haha. Jag har kommit på att den lätt för bort kissfläckar och sådant.
Jag hann tvätta hos henne också efter att jag fixat henne och efter det mockade jag innan madde kom. Hon skulle ha curt igen (som hon åkte av första veckan) och ibörjan var hon rädd men hon galopperade faktiskt i slutet av lektionen och allting gick bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0