Onsdagskväll

Imorgon fyller min syster 18 år. Jag kan inte berätta vad som händer eftersom det är en överraskning för henne, men jag kommer inte kunna åka till stallet men jag var ju där igår istället. Det kanske inte blir så jättebra uppdatering lite senare på dagen, men vi får se ^^ Att min syster fyller år imorgon betyder att om en vecka är det min födelsedag som är i morgon, haha. Jag kan inte direkt påstå att jag längtar, men jag fasar inte heller för den. En födelsedag är inte så viktigt för mig, haha ^^


Förra året fick jag min mobil ^^

Jag ska gå och lägga mig om en stund men nu har jag ju lånat böcker så jag kommer ligga och läsa ganska länge ^^ Jag har läst ut en av böckerna nu, jag berättar mer om den när jag hinner sedan. Jag har inte så höga förväntningar på någon av böckerna förutom en så den spar jag till sist, haha.
Godnatt iallafall, allihopa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0