Sista skoldagen

Nu är det äntligen fredag! Jag har haft en bra vecka men jag är så trött så det blir skönt med helg, haha.
Idag har vi bara två lektioner, idrott och elevensval. På idrotten ska vi vara ute och jag kan inte säga att det är så speciellt bra väder här.. Det ska tydligen bli snöblandat regn också, jippie. Fast iochförsig är vad som helst bättre än rackethallen ^^ På elevens val ska vi väl se på film som vanligt.. Det är så onödigt egentligen. Jag hade valt en kurs med matte, no och teknik och det skulle vara projektarbeten och så men det var så få som valde den så jag fick ha film istället :/

Imorgon ska jag till stallet som vanligt och någon gång efter klockan 12 så ska jag rida. På söndag kommer farmor och vi ska fira både mig och min syrra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0