Sötaste Silver

Idag fick jag rida Silver! Jag behövde inte ens byta utan mitt namn stod på henne ^^
Vi jobbade med olika galopper på medellinjen, alltså både höger och vänster och vi gjorde ändå lite skänkelvikningar ut och in på långsidorna och vi hann jobba på volter.
Silver brunstar just nu och hon hade verkligen ingen lust att jobba idag så hon protesterade ganska mycket, dock kom jag på vad jag ska göra för att förhindra det till viss del när vi är på volter ^^ I fyrkantsspåret tryckte hon upp huvudet i luften och försökte springa iväg när det blev för jobbigt, haha. Hon var iallafall riktigt pigg och go idag och hon gick i en riktigt fin form i mellanåt. Jag brukar få henne i form men idag hade hon en så himla fin böjning på nacken i mellanåt och jag kunde verkligen känna hur hon jobbade under sig med bakbenen i traven, en helt underbra känsla! Nu måste jag bara lära mig hur jag alltid ska få henne att gå så, haha.
Silver är helt klart båda vackrast, underbarast och bäst ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Feeeeeeeel du glömmde chip han kommer före du vet.Men det där med vakraste får silver behålla.

2010-04-29 @ 06:50:51
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0