Stallmåndag

När jag kom till stallet såg jag att de hade kastat om ridlektionerna lite så jag hade inte lika lång tid på mig att fixa med Silver. Hon hade varit ute utan täcke och trotts det så han jag blev klar med allt jag skulle och det var tur det för ryttaren kom sent. Efter det fick jag snabbt borsta av Konsum, sadla och ta ut honom i ridhuset för att ryttaren skulle bli sen. När jag kom in i stallet igen efter att ryttaren kommit så tvättade jag hos Silver och borstade ur hennes grimma.
Den andra som skulle rida Silver kom inte så jag hann pyssla mer med henne ^^ Jag gjorde ungefär samma saker som jag gjorde innan innan det var dags för mig att åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0