Tråkiga deckare och spännande böcker

Nästan varje lördag ser vi på en deckarserie men jag ser aldrig sluten av avsnitten, de är helt enkelt så.. tråkiga, haha. Idag lyckades jag iallafall med nöd och näppe hålla mig vaken genom serien ^^
Om en stund kommer jag förmodligen gå och lägga mig. Jag är riktigt trött efter den här dagen och jag tycker att det är skönt att lägga sig tidigt av någon anledning. Jag har inte riktigt kommit in i boken jag började läsa igår och jag orkar inte läsa den när jag är så här trött eftersom det är en massa ryska ord i dem som jag inte fattar. Jag får helt enkelt vänta till imorgon och ta mig in i boken en bit så får vi se hur den är, jag har riktigt höga förväntningar!


Visst ser framsidan spännande ut? Hahah ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0