Världens bästa Silver ^^

Jag har haft en riktigt bra dag i stallet ^^ Jag hjälpte till på en lektion där de red barbacka och jag fick kasta upp några som åkte av när de red i damsadel, haha. Jag fick göra iordning Konsum till prova på men behövde inte leda så jag hann fixa hos Silver.
Silver var en riktigt gostjej idag som vanligt och jag borstade henne riktigt länge för att få henne ren, hon ska nämligen tävla imorgon. Jag lyckades få bort hennes kända kissfläckar med hjälp av min ryktsten så nu syns de knapt. Imorgon kommer det bergis vara nya där men det gör inget ^^ Jag fixade med henne och allt sånt som jag skulle och hon var verkligen underbar idag också. Jag smörjde hennes sadel och träns också (som vanligt, haha) och tvättade hennes strykkappor så nu är hon redo för imorgon. Jag ska till stallet imorgon så att jag är där till nio för att hjälpa ryttaren att få henne riktigt fin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0