Barkarby outlet

Jag har varit iväg på Barkarby outlet tillsammans med familjen ^^ På vägen dit åkte vi förbi morfar, där har jag inte varit på hundra år. Jag upptäckte att hans kylskåp var täckt med bilder som jag ritat när jag var liten, haha. Ett brev var det också, med stora bokstäver och stavfel. Haha, inte visste jag att han hade spart sånt. Vi lämnade lite äpplen till honom iallafall och sedan åkte vi vidare.
Vi var inne i en bokaffär och jag köpte en deckare (åh vad jag har längtat efter att få läsa en deckare!). "Ett snyggt lik" heter den och jag hoppas den är bra. Min mamma köpte också en deckare så när vi läst ut våra kan vi byta med varandra ^^ Efter det så släpade storasyster med oss in i tusen sko och klädaffärer, jag somnade nästan, haha.
Det började regna och vi åkte vidare till Ikea för att köpa en datorplatta/kudde. Vi köpte också nya kuddar, alla förutom mamma. Syster och pappa köpte hårda kuddar för dem som sover på sidan och jag en mjuk dunkudde för magsovare, haha. Vi passade också på att fika och jag tog kladdkaka. För er som inte vet det så älskar jag kladdkaka och det var på Ikea jag började göra det. Jag har inte ätit den kladdkakan på riktigt länge så det var roligt att få smaka igen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0