Finaste Silver

Jag fick rida finaste Silver idag, även fast jag inte trodde det. Lotta sa att hon trodde att jag skulle bli besviken idag om jag inte fick henne (och rätt har hon) men att jag kommer få klara mig utan Silver ett tag nu. Hon vill väl kasta upp mig på lite andra hästar, haha.
Vi red serpentiner utan stigläder och lite på volterna och så och jag måste säga att lillflickan var jätteglad och positiv idag, framåt och ja.. Glad. Hon blev lite irriterad ibland när det blev lite jobbigt men inte så mycket. Hon var riktigt fin, som alltid, så nu får jag sätta fart att bli bra på att rida så att jag kan rida henne bra, jag längtar tills den dagen!


Underbarast, vackrast och finast

Kommentarer
Postat av: Fanny

när du menar det där med Underbarast, vackrast och finast menar du då hästen i bakrunden?:p

2010-08-18 @ 20:52:55
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0