Frida kan ha fel (även om det är sällan (; )

Jag hade faktiskt fel, den här dagen blev mycket bättre än igår! Vi blev indelade i grupper med sex stycken i varje och sedan fick vi en lista med uppdrag och varje sak gav olika mycket poäng. Vi fick vara var vi ville, i skolan, i skogen, i centrum. Mitt lag stannade dock i skolan och gjorde innesakerna. Vi spelade in en teater med rödluvan (som blev svart och blå luvorna), skrev om blinka lilla stjärna, mätte ett snöre med 39'or (skostorleken), mätte upp vatten i en plastpåse och en massa annat. Jag tycker iallafall att det var roligt, särskilt när vi spelade in teatern, haha.
Just nu regnar det mycket och det uppskattar jag inte. Imorgon ska vi ju vandra och sova i tält och det kommer vi få göra hur dåligt väder det än är, så snälla regna inte!


Jag saknar de där skorna, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0