Hejdå fritid

Jaha, då var det snart dags att gå och lägga sig igen. Imorgon börjar jag nio och går till ett. Aktiviteter på rudan, verkligen jättekul, särskilt eftersom det ska regna rätt mycket. Min syrra rider på kvällen och jag vet inte om jag följer med eller inte, har för mig att de skulle rida ut och då är det ju lite onödigt.
Över till idag igen då. Efter att de dödat oss i skolan genom att ge oss ett dåligt schema, satt upp klassfotot från 6:an (stort dessutom, och det är det hemskaste fotot jag vet) och sedan bjudit oss på cider och salta pinnar är jag ganska trött. Högljutt var det också, hade glömt att man måste skrika till varandra för att göra sig hörd. Golvet var polerat också och en aning läskigt att sitta på, klassrummet (och hela skolan) var fulare än vanligt och alla hade växt en massa förutom jag och sanna. Allt är som det ska vara alltså. Bara ett år kvar iallafall, ett långt äckligt år.


Typ enda bilden jag har från sexan. Och jag önskar att jag gick i sexan igen,
allt var lättare då och skolan var tusen gånger bättre då än nu, önskar att de aldrig gjort om.

Jag har iallafall stallet och Silver (och min underbara söta lilla fina katt) som jag kan ha det bra med på fritiden (om jag får någon..). Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men jaja, allt löser sig väl ^^ Silver tänker jag inte dra ner på (alltså inte stallet heller), Katten kommer jag fortfarande ha det bäst med och jag tänker ta mig stunder med musik, konserter och draman, varesig jag hinner eller inte, hahah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0