Kära, gamla, klumpiga dator

Nu är jag, om jag får kalla det det, ännu mer tillbaka! Jag sitter nämligen vid den vanliga datorn, inte någon bärbar liten sak och åh vad skönt det är ^^ Den här gången har de faktiskt fixat något på datorn så den borde fungera ett tag till nu, och mina saker, de saker jag han ladda in på de två dagar den fungerade igen, är kvar, så dem slipper jag iallafall ladda in igen.

Imorgon är det stallet som gäller och även fast alla har svikit mig (haha, har andra saker att göra än att åka till stallet) så ska jag såklart dit ^^ Kan ju absolut inte missa första stallördagen (eller någon annan, mahaha) och lämna bästaste sötaste silver-tjejen. Igår var det så himla mycket spindelnät inne hos henne så även fast jag gjorde rent så vill jag göra allt rent, hon ska ha det skinande (av silver) överallt ^^ Dessutom fick hon nya, svarta, strykkappor, hoppas hon får behålla dem. Nää, nu ska jag sluta att babbla på om en massa skit som ingen bryr sig om, haha. Vet inte om jag bloggar imorgon innan stallet för internetet på den här datorn fungerar inte, har lånat från bärbar nu. Men iallafall, godnatt allihopa (eller alli-ingen?), och ha det bra ^^


Finast för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0