Lekar på lag

Regnet höll sig borta idag så vi blev iallafall inte blöta. Vi blev indelade i lag med olika färger (jag blev blå) och sedan fick vi gå till ruden för att göra fem (som blev sex) olika grenar. Det var min klass, en nia till och en himla massa sjuor och vi var blandade. De olika sakerna var svara på frågor-stafett, vända på en presenning utan att någon nuddar marken, gå över bombfyrkanten utan att bli sprängd, skicka boll vidare med hjälp av hakan, bilda så långt ord som möjligt och sist en stafett. Jag kan inte alls påstå att det var kul för det var det inte. Riktigt tråkigt faktiskt, haha. Jag hoppas vi får göra något annat imorgon, men då ska vi tydligen vara i skolan iallafall.


Priset till det vinnande laget var såklart godis och nej,
mitt lag vann inte, bilden är gammal ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0