Och så var det tisdag

Då var pappa hemma igen så att jag får tillgång till dator en snabbis ^^ Idag har jag inte hunnit sakna den utan haft fullt upp hela tiden. Jag städade hos mumfie och skurade allt i buren, hon har nämligen börjat tappa hår på ena bakbenet och jag har ingen aning om vad som är felet. Hon är lika aktiv som alltid och har inga problem med att springa omkring. Jag tror väl inte att det blir bättre av att jag gör rent buren som inte är skitig men jag vill pyssla om henne lite extra iallafall. Efter det så fastnade jag i en spännande bok och när den var slut var det dags att plocka disk och gå ut med Daisy och sedan kom mamma hem, haha. Jag har haft en mycket bättre dag idag än igår, för att den inte varit tråkig, och så hoppas jag att det blir imorgon också ^^

Ha det bra tills jag kan uppdatera igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0