Onsdag

Idag fastnade jag framför en bok igen och läste mest hela dagen ^^ Min syster har åkt på en riktig dunderförkylning så jag har spelat massa spel med henne också, på operation var hon verkligen bättre än mig för jag började skratta hela tiden, haha. Jag vann på lite andra spel iallfall, så så dålig är jag inte, bara nästan, hahah. Jaja, nu ska jag gå och lämna ifrån mig datorn igen, och jag har något tråkigt att berätta, tråkigt för mig alltså. Pappas dator ska in på lagning.. (Jag verkar ha sönder varje dator som jag lägger fingrarna på, hahaha) Jag vet inte om han får en ny sålänge eller hur det blir, men jag uppdaterar igen när jag har tillfälle. Imorgon öppnar (äntligen) stallet, så det blir kul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0