På äventyr

Nu är vi hemma från äventyr igen ^^ Det kommer jag inte berätta något om men innan var jag ju i stallet och det kan ni få höra.
Åkte dit tillsammans med Fanny och Cajsalisa ovh vi var nära på att missatåget och fick springa. Vi pratade för mycket och gick för lite, haha. När vi äntligen var framme i stallet så började jag med att sätta på Silver's nosludd (hon blev söt ^^) och sedan fixade jag henne. Klockan fyra kom ryttaren, en i nybörjargruppen som startade förra veckan. Jag visade och hjälpte henne att göra iordning henne och sedan, vid halv fem, var det dags att åka. Innan det var jag dock tvungen att hjälpa Fanny med att öppna kylskåpet i cafét för hon fattade verkligen ingenting, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0