Redo

Jag åkte inte med till stallet utan har packat inför torsdag istället. Jag kom fram till att jag aldrig skulle hinna imorgon eftersom jag ska rida och då var det bättre att ha det gjort. Väskan väger ton och hur jag ska orka bära den 1,3 mil vet jag inte, men det får väl lösa sig, haha. Har iallafall äntligen lyckats få ner allt och fått på tältet, sovsäck och liggunderlag på baksidan av den. Lätt var det inte men det gick. Imorgon ska dock mer packning ner, bla. ett par flaskor vatten, mat och toalettartiklar. Jag hoppas verkligen att jag överlever vandringen, haha.


När Elsa, adelina och jag som i tält i somras, jag hoppas vi
får upp tältet lite snabbare den här gången, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0