Ridläger bilder, jag och Konrad

Jag la in alla saker jag hann rädda på datorn igen och hittade bilderna från ridlägret och ja, fick lust att lägga ut några ^^


Jag och Konrad skrittar fram, bild av Johanna ^^


Jag och Konrad, galopp tror jag. Ignorera min sits ^^
Fortfarande Johanna som är fotograf


Jag och konrad på dressyrtävlingen, ignorera verkligen min sits om ni ser den ^^
Johanna igen, haha


Jag och Konrad, dressyrtävling. Fortfarande ignorara sits och Johanna har fotat ^^


Samma sak som på de andra bilderna


Jag och Konrad på uppvisningen. Ignorera sits och pappa har tagit bilden ^^


Jag och konrad (oj vad bra vi syns) på uppvisningen


Samma sak här


Vi hann tyvärr inte rida fram innan uppvisningen så därför hann
jag inte få honom lösgjord och så, men det var inte mycket att göra åt


Vi avslutar med en barbacka-med-grimma-och-grimmskaft bild ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer du till stallet på Torsdag?

2010-08-07 @ 10:22:23
URL: http://livetenligtsundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill tillbaka

2010-08-07 @ 11:55:50
URL: http://jojjohalali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0