Silver med en halv sko

Eftersom vi slutade tidigare hann jag till stallet lite tidigare, skönt ^^ När jag kom dit började jag sköta om Silver för hon skulle snart gå på lektion. Märkte att hon var rätt så irriterad och när jag sedan skulle kratsa hovarna upptäckte jag att halva hennes ena sko hade låtsnat. Ena halvan satt på precis som den skulle medans andra halvan stack upp i luften och alla spikar också. Inte konstigt att hon var irriterad, det kan inte ha varit kul att gå runt så hela dagen, haha. Jag fick ta ut henne i stallgången och hålla i henne medans Monica tog bort skon helt och sedan kom ryttaren (hon skulle gå iallafall, även fast hon skulle gå tre lektioner). Jag hjälpte henne att göra iordning tjejen och sedan tvättade jag spiltan och borstade rent grimman. Jag såg på en lektion tillsammans med Amanda och Silver skulle ha gått där men ryttaren kom inte, så hon behövde bara gå två lektioner idag. Efter det så höll jag Amanda sällskap när hon skötte om Nobile och ja, sedan åkte jag hem ^^


Kommentarer
Postat av: amanda

vad lurvig hon ser ut på den bilden ^^,

2010-08-30 @ 20:23:09
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0