Sista dagen på sommarlovet

Fredag idag, sista dagen på sommarlovet. På måndag börjar skolan igen, även om det bara är med upprop. Tisdag och onsdag är mentorsdagar och torsdag-fredag är vandring och sova i tält. Sedan drar skolan igång på allvar och allt blir lika stressigt igen, jippie. Jaja, sista året nu, då är det bara att stå ut.

Idag har jag inga planer, men det brukar jag ju inte direkt ha, haha. Liggalågt-planen fortsätter och jag ska fösöka hålla mig ifrån alla mygg så jag slipper nya bett, vi får se hur det går med den saken.
Jaja, nu ska jag inte skriva mera tråkiga saker, utan ha det bra ^^


Ni får en tråkig bild till ett tråkigt inlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0