Skit schema

Jag har fått mitt schema nu. På måndagar går jag till fem över fyra, vet inte hur jag ska hinna med stallet. På tisdagar går jag från 8.15 till 17.00. Usch säger jag bara, jag kommer aldrig att orka hela den dagen. Sedan ska man hem och plugga en massa också, det här suger. Onsdag och torsdag var rätt okej men fredag börjar jag 9.45 och skulle sluta 11.15 om det inte var så att de lagt in en jävla mentorsträff som är en kvart långt efter lunchen + håltimmen. Så himla dåligt, fanns det ingen annan gång vi kunde ha den?! Nä, nu är jag lite såhär lagom sur, det kommer inte bli lätt att orka med den här terminen.

Jag åker till stallet om en stund. Eller egentligen är det ganska långt tills då men ändå. Jag kommer åka därifrån kvart över fyra sedan för att jag ska iväg med familjen. Bloggar igen när jag kommer hem.


Finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0