Söta Silver

Idag var det riktigt mycket folk i stallet idag, haha. När jag kom dit så gjorde jag rent tjejens strykkappor först och sedan minns jag inte riktigt vad jag gjorde. Linnea red Chip en stund senare och jag hjälpte henne att göra iordning honom och sitta upp och så, jag kollade även på lektionen. När de var klara och vi hade tagit hand om chip så började jag pyssla med Silver ^^ Eftersom jag inte var med på prova på så hann jag med henne mycket. Upptäckte till min förskräckelse att hon blödde näsblod (mulblod?) men Lisa sa att det inte var någon fara men orolig blir man ju iallafall. Efter att vi släppt ut hästarna (jag fick nästan släpa ut Silver, haha) så åt vi lunch och sedan så smörjde vi. Vi hann också fota massa hästar och ja.. Ha det kul ^^


Ignorera magen, haha ^^

Jag hinner inte ladda upp några bilder nu utan gör det senare


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon e fet xD

2010-08-21 @ 19:42:42
URL: http://jojjohalali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0