Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka, mohahha. Nu får jag hoppas att datorerna här i huset håller sig hela och snälla, haha. Igår var första stalldagen igen och jjag fick träffa lilla Silver-tjejen ^^ Hon var riktigt tjock nu, så man ser vad hon gjort i sommar. Lång man hade hon fått också, annars såg hon ut som vanligt, förutom mycket mindre än jag mindes det, hade ju häst på ridlägret så jag är väl van vid den storleken nu. Hon var lika go och underbar som hon brukar iallafall och jag hoppas att hon inte har glömt bort mig över sommaren. Imorgon blir det stallet igen men jag vet inte om någon kommer dit..? Jag hoppas det, haha. Första stallördagen ska det ju vara kompisar där ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0