Torsdag i stallet

Hemma från stallet nu. Silver var lika bäst som alltid och jag fixade med henne som vanligt. Gick brevid konsum på en uteritt också, snäll som han var skulle jag inte ha behövts. Lite motion fick man iallafall, snubbla fram i skogen brevid en smal stig, jippie. Dränkt i myggbett är jag också, dubbelt så mycket som innan jag åkte dit.  Hade kameran i väskan också som Fanny hittade så nu vill hon väl att jag lägger in en massa bilder, men det orkar jag inte, haha. Det är nämligen bilder från förra veckan också som jag inte orkat ladda in i datorn, så det är ett par stycken. Nåja, det är väl bara att börja ^^

Okej, nu blev det inga bilder då datorn verkligen inte sammarbetar. De kommer senare istället, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0