Torsdag

Idag var första dagen på länge jag kunde sova ordentligt. Anledningen till det är, för mig, sommarens värsta plåga, myggen! De är överallt, tillochmed inne, och var jag än är får jag en massa nya bett. Just nu är de extra giftiga också och de kliar så att jag nästan blir galen. Jag starkt ogillat mygg.

Idag är dagen ganska så grå. Jag tänker hoppas på att det inte börjar regna för jag ska åka till stallet med Fanny och vill gärna slippa bli blöt, haha. Fast det är långt kvar tills vi ska åka, först ska jag fortsätta min "ligga lågt-plan". Hittils verkar den väl fungera sådär, mår varken bättre eller sämre, haha.
Nä, nu ska jag gå och ligga lågt, haha.

Ha det bra ^^

När vi inte har en bild gör vi inlägget roligare med en video, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0