Underbara Silver

Nu är jag hemma från stallet och idag har jag hunnit vara mycket med Silver ^^ Jag kom dit straxt innan halv fyra och klockan halv fem började en nybörjargrupp som jag fick göra iordning henne till. Jag hjälpte den som skulle rida med att sitta upp och så och medans de red så tvättade jag hennes spilta. Efter det så hjälpte jag henne att göra iordning Silver efteråt och när hon gått pysslade jag mer med henne. Hon var jätteunderbar idag också, haha. Lite småirriterad när jag först kom men efter bara någon minut blev hon lika snäll och glad som alltid och hade inget emot att jag gjorde henne riktigt fint eller fixade till hennes svans som såg ut som den varit i slagsmål (en del hade tillochmed låtsnat, med "hårbotten" och allt också). Jag kollade lite på en annan lektion också innan jag ringde om hämtning och självklart fick fanny skjuts också, som vanligt ^^


Silver och hennes stora kärlek (Nanook), mobilbild ^^

Kommentarer
Postat av: alexandra

Bra :D Haha vad skulle jag sagt ? :P "Skit, jag ska ha Skrållan :( Och juste, jag har en blogg =)"

2010-08-16 @ 20:35:38
URL: http://shakedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0