Världens finaste, vackraste, underbaraste och bästa

Jag hade fel igen (två gånger på en dag, rekord!) och jag fick rida min lilla underbara tjej idag igen. Vi jobbade med volter i hörnen på framridningen och sedan lite självständigt, serpentiner och volter senare på lektionen. Utan läder fick vi jobba i alla gångarter, underbart. Hennes galopp är underbar så himla mycket och ännu mer utan stigbyglar. Flickan var lika supersöt och bäst och äckligt underbar idag också, även fast jag rider alldeles för dåligt för henne. Vi hade både framgångar och motgångar men under andra halvan av lektionen gick det bättre och jag tror att hon började gå finare. Jag tycker inte att det gick så jättebra, men det gör det aldrig för mig. Jag är helt enkelt för dålig, haha. Det hindrar mig inte från att ha det underbart iallafall och jag älskar att sitta på lilla flickans rygg.


Så fin. Så underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0