Böcker, gitarrer och tygstycken

Idag är det jättekallt ute! Just nu är det 17minus och det blir säkert kallare!

På svenskan idag skulle vi bara läsa så jag fortsatte läsa min bok, sedan fick jag tillbaka min so uppsats, mvg. Jag är nöjd, haha.
Vi hade musik sedan och jag och Sanna satt i musikrummet och hon spelade på en gitarr. Vi ska nämligen sjunga solo för våran lärare (tyvärr är det inte frivilligt) och vi skulle träna. Sanna ska spela gitarr till så hon skulle träna på det. Jag gjorde väl inte så mycket under lektionen, satt (låg) och lyssnade och sanna spelade och sjöng då. Jag tränade inget, hehe.. Kommer ändå inte gå nå bra så.. Dock snodde jag gitarren lite för att visa min skills, haha. Jag har aldrig spelat gitarr förut och mina fingrar är för korta/stela för att det ska bli rätt så nä.. Gitarr är inte min grejj, haha.
På slöjden efter lunch gjorde jag klart min lilla.. Lapptäcksteknik-bit och började så aplikation på det. Det blir skitfult men jaja, syslöjd (eller träslöjd) är inte min sak så det är väl okej ^^


Kommentarer
Postat av: s.h

http://img59.imageshack.us/img59/8557/monthlythetelevision7.jpg



:)

2010-12-02 @ 06:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0