December den första

Idag är det onsdag och en helt vanlig skoldag. Jag har svenska, musik och slöjd. Ingenting som är så speciellt kul men dagen är rätt kort iallafall, jag slutar straxt innan tre.
Det är tema teori idag, alltså ingen ridning eller någon teori med gruppen. Jag ska ändå till stallet i vanligt tid för att hjälpa amanda med läxorna sköta om Silver och sedan är det tema teori på kvällen som jag ska gå på. Kommer nog komma hem jättesent för temateorin börjar sju och håller väl på till åtta eller mer och efter det måste jag sköta om Silver eftersom hon går på lektioner fram tills typ åtta, jippie.
Jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning. Ha en bra dag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0