Den här dagen är inte alls bra på något sätt

Jag har haft en jättedålig dag idag, haha. Först var det matteprov. Det var verkligen jättelätt och det gick skitdåligt. Det är tur att det här bara var ett vg-mvg prov så att ett g redan är säkrat. Jaja, det kommer inte påverka mitt betyg så det spelar ingen roll hur det gick.
Svenska hade vi sen och jag satt och läste hela tiden.
Engelska efter lunch och vi fortsatte med nationella i engelska. Den här delen gick sämre och jag tror jag hade två eller tre fel, det var tjugofem frågor. Tur att det är ett tag tills vi ska ha de riktiga proven!
Gymnastik var sista ämnet och vi hade dans. Den var mest inriktad på takt och jag som inte kan höra takter hade lite.. Svårt för det, men.. Jaja, det var sista gymnastiklektionen iår! ^^


Typisk tisdag innan lunch, svenskamapp, mattebok, bok och.. Andra bra att ha saker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0