En dag med Elsa och Adelina

Jag, Elsa och Adelina möttes på lekplatsen. Jag och elsa hade lite kul i snön (och blev lite blöta) medans Adelina klagade på att det var kallt. Efter ett tag gick vi hem till dem och öhh.. Spelade kort. Först spelade vi dam, sedan charlie och sist stress, fast det var mest jag och elsa som spelade. Hmm.. Sedan åt de mellis och vi spelade bilspelet! Eftersom jag var gäst (och sämst, hehe) så fick jag spela nästan varje gång. Först spelade jag mot Elsa och förlorade rätt så kraftigt, sedan mot Adelina där jag lyckades vinna en av fyra banor! Sist spelade jag mot deras lillesyster och då vann jag faktiskt. Haha, jag brukar aldrig vinna.
Efter det skulle de gå ut med deras hund och jag följde med en bit, sedan var jag tvungen att gå hem.


Jättegammal bild, men jaja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0