En till stalldag

Åh, jag är trött idag med, haha. Men sova kan jag inte göra, måste vara i stallet vid tio. Vi ska fixa hästarna till luciatåget, jag ska fixa Silver ^^ Hon ska bli riktigt ren och fin och allt sånt där. Jag vet inte om hon ska gå något mer än luciatåget (folk säger lite olika) och om hon ska det får jag väl.. Hitta på nått annat, haha. Jaja, det blir nog bra iallafall.
Jag her ingen aning om när det slutar.. Luciatåget är vid två och sedan är det något mer efter tror jag så jag kommer nog hem någon gång.. Sent, haha. Ni får ha det bra tills dess ^^


Bara för att jag tror att vi skrämde ihjäl Curt igår under pyntningen, haha

Kommentarer
Postat av: Emilie

världens finaste ponnys öga på bilden (a)

2010-12-15 @ 20:13:35
URL: http://usmilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0