Film: Death Note

Våran tv led av signalstörningar så jag satte på en film. Eftersom jag typ inte har några filmer så blev det den första Death Note filmen. Har inte så mycket att säga om den då jag sett den ett par gånger innan. Hmm.. Den är bra och allt sånt, dock föredrar jag mangan. Men så är det ju ofta, boken är bättre än filmen, eller hur? ^^



Jag tror att jag ska sätta mig och läsa lite manga nu. Jag har fortfarande inte läst de två sista böckerna i God Child serien även fast jag köpte dem för flera månader sedan (jag vill inte att serien ska ta slut!) och nu kan jag knappt hålla mig längre, haha. Lär ju få fler böcker i julklapp också, och jag har minst tio olästa böcker på mitt sängbord som jag inte hunnit läsa en, tre jag håller på med och tre jag lånat av min syrra, haha. Så nu ska det läsas, nu när jag äntligen har tid ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0