Frisören, bok-skotten och annan bokaffär

Jag är hemma igen, men om några minuter ska jag ge mig ut i kylan igen.
Vi åkte först till frisören då så att jag fick bli av med lite hår i nacken. Har inte klippt mig på ett halvår så det hade börjat växa ut alldeles för mycket. Nu är det iallafall kortkort igen, så skönt! Kapade lite på längden fram då det blivit så himla långt. Känns nästan lite fånigt kort nu men jag lär vänja mig om ett par dagar.
Vi åkte sedan till bok-skotten för att leta upp bra böcker, dock kom jag därifrån utan en enda. De hade höjt priset på mangaböcker så några sånna köpte jag inte, några vanliga böcker hittade jag inte som var värda priset de kostar. Får nog ta och betälla hem lite böcker från adlibris.se istället, där har de ett stort sortiment och är rätt billiga.
Vi åkte till den nya bokaffären i port.. Ja, inte vet jag vilken siffra det har men ni vet vad jag menar. En stor besvikelse är det enda jag har att säga, blä. Inte mycket böcker alls tyvärr och det finns nog ingen chans att jag åker dit igen.
Tur att jag har ungefär tio böcker jag inte läst än och en hög med manga på sängbordet, jag klarar mig nog ett tag till ^^


Haha, så intressant bild.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0