Händelselös

Min dag var lika händelselös som den var planlös, haha. Jag läste hela förmiddagen, eftermiddagen och början på kvällen. Jag låg och myste med min underbara lilla kille i några timmar när ingen av oss orkade göra något, han är riktigt social nu när det är vinter och kallt ute. Fast iof är han alltid det, haha. Sedan följde jag med och hämtade upp min mormor vid båten, hon har varit på gotland över jul. Vissa av er kanske inte vet det men jag älskar att åka bil, tåg eller (stor)båt långt. Jag har ingen aning om varför, haha, men jag gillar det verkligen. När det är en sån här kortare men lite längre resa så lyssnar jag enbart på musik och drömmer mig bort, fast det gör jag alltid, hur lång bilresa det än är. Tåg har jag knappt några erfarenheter av men på storbåt brukar jag läsa och lyssna på musik, allt det bästa. Synd bara att Silver inte får plats i bilen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0