Har jag inte alltid sagt att Silver är bäst?

Jag hann inte blogga igår när jag kom hem från stallet så jag gör väl det nu då.
Jag kom till stallet vid halv sex och pratade lite (mycket, hehehe) med fanny och lite andra små skitar (nänänä, jag skoja bara :D) och tvättade lite hos Silver medans hon var på lektion. När hon kom in så pysslade jag om henne och så innan hon skulle gå på lektion igen. Vi gick sedan in i sadelkammaren och åt kakor, hehe. Efter det började tema teorin, hästskötare i världen, och det var en tjej där som berättade om allt med att vara hästskötare, hon hade varit det åt en rad kända ryttare och så. Hon hade även ridit på blåkulla när hon var liten och gissa vem hon brukade tävla? Silver såklart! De hade vinster tillsammans upp till LB (100cm) och jag fick se gamla bilder :D På en bild hoppade hon en mur som såg jättehög ut, haha. Nu kan jag tillägga att hon var mörkare som ung men det tror jag alla fattat själva, haha.
Vi fick även se gamla bilder på Konsum (som var skitsnygg), Timmy och.. Fler jag inte minns, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0