Idag som igår

Jag hann aldrig blogga om stallet igår så jag gör det nu!

Jag kom till stallet straxt efter fyra och det första jag gjorde var att sadla Silver för jag visste att ryttaren var sen. När ryttaren sedan kom hjälpte jag henne att tränsa och när de gått ut så tvättade jag hos Silver.
Silver gick bara en lektion, hon skulle gå en till men ryttaren kom aldrig. Jag kollade iallafall på sandras lektion där de red barbacka. Ingen åkte av, haha.
När lektionen var slut fixade jag med Silver, hon var mysig som vanligt ^^ Sedan fotade jag henne lite men det var svårt för hon var så när gången, haha :)


Sandra och Meja


Kommentarer
Postat av: amanda

å, vad fin bild på silver :)

2010-12-07 @ 18:25:36
URL: http://azetterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0