Inte för att jag vet vilken dag det är men det spelar ju egentligen ingen roll för det kommer ändå vara en bra dag fast egentligen är det ju roligare om det är fredag men eftersom jag har lov gör det inget om det inte är det för jag är ledig imorgon

Jag har haft en riktigt bra dag idag. Först åkte vi till stav då och jag fick nya skor+chaps. Sedan åkte jag till stallet, pysslade och red Silver. Kom sedan hem och läste ut en bok jag började med igår kväll (varför ska det gå så snabbt att läsa ut dem?!), chattade lite med Pooni och vips så kom vi på att vi skulle prata i telefon istället. Meningen var att hon skulle ringa mig men ja, jag fick ringa henne, haha. Vi pratade i en timma, sex minuter och fyrtio sekunder, exakt. Haha. Vi har känt varandra i snart två år (30/12) men aldrig pratat i telefon.. Så nu har vi spräckt den gränsen iallafall, haha. Fråga mig inte vad vi pratade om för det vet jag faktiskt inte (hehe). Vi pratade väl om det mesta förutom det uppenbara (arashi, eftersom det typ är det enda vi delar? (eller så har jag hjärsläpp nu)). Vi pratade tillochmed om.. Språket. Eftersom hon bor uppe i Umeå har vi lite olika dialekter men ändå pratar hon.. Nästan som jag, haha.
Nåja, nu ska jag gå och sova mig pigg och läsa mig trött, ha en bra kväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0