Jag verkar gilla lite lagom långa rubriker

Vi såg på en jättedålig film idag.. Seriöst, det är den sämsta filmen jag någonsin sätt. Bara.. sjukt konstig och man satt där och bara.. Blä. Det var lixom jobbigt att se den för att den var så dålig, haha.
På eftermiddagen hade vi lekar och det var väl rätt kul ^^ Vi var på två lag och så var det lite olika grenar. Först var det en mattekluring, mitt lag vann den. Sedan var det en sån här klassisk kropsdel mot kropsdel. Mitt lag förlorade stort och ändå började vi om tre gånger, hehe.. Sedan var det en massa staffeter. Julbord (heter leken så?), komma-ihåg-vad-som-låg-i-påsen, göra-det-som-står-på-lappen och hopprepsstafetten. Hmm..Jag orkar inte berätta om alla, haha, men vi vann på dem flesta (nåja, några iallafall) och vann allting. Priset var en klubba, kul va? ^^



På vägen hem från skolan blev jag slukad av en snöhög, haha. Jag gick uppe på en hög och lång vall som var tillräckligt hård för att man inte skulle sjunka ner och sen... Sa det pangpoff och jag sjönk ner till axlarna, haha. Sanna fick dra mig ur den, snacka om att man kände sig fånig. När jag då äntligen kom upp från den var jag redan blöt så då kunde jag lika gärna leka lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0